Obsługa IT

Obsługa informatyczna firm

W świecie, w którym technologia odgrywa kluczową rolę w codziennym funkcjonowaniu firm, niezawodne wsparcie IT staje się przede wszystkim fundamentem sprawnego działania. Nasza oferta to odpowiedź na potrzeby biznesów szukających profesjonalnego partnera, który nie tylko reaguje na problemy, ale także aktywnie wspiera rozwój infrastruktury informatycznej. Zapewniamy pełną transparentność działań – raportujemy online prowadzone prace i informujemy użytkowników o statusie zgłoszonych spraw. Co nas wyróżnia?

 

  • Dedykowany zespół informatyków do obsługi Twojej firmy.
  • W pracy wykorzystujemy standaryzację czynności, dzięki czemu znamy czas rozwiązania zgłoszonego problemu.
  • Świadczymy również częściowy outsourcing usług IT, tj. Helpdesk lub backup danych.
  • Raportujemy prace, które są podstawą do wystawienia faktury za naszą usługę.
  • Świadczymy wsparcie informatyczne, będąc tym samym reprezentantami Twojego działu IT.
  • Mamy 20 lat doświadczenia w budowaniu zespołu i zarządzaniu infrastrukturą informatyczną.

 

Nasze usługi świadczymy zarówno firmom działającym na terenie Polski, jak i poza jej granicami. W ramach pełnionej obsługi IT projektujemy optymalne rozwiązania informatyczne, które umożliwią Ci zdobycie przewagi na rynku. W ciągu 20-letniej działalności zbudowaliśmy już wiele długoletnich współprac.

Indywidualne podejście do Twoich potrzeb

Obsługa informatyczna firm jest naszą podstawową działalnością, którą uzupełniamy innowacyjnym podejściem do usług informatycznych, budując je w oparciu o dotacje unijne. Rozpoczynając z nami współpracę, zyskasz partnera w biznesie, co możemy potwierdzić referencjami.

Rodzaje świadczonych usług

  • Całościowa obsługa informatyczna firm – zarówno małych, średnich, jak i dużych przedsiębiorstw.

  • Outsourcing części usług, m.in. helpdesk czy backup danych.

  • Informatyk na telefon – płatność tylko za wykorzystane godziny.

  • Obsługa zdalna na terenie Polski i całej Europy.

Zapewniamy również outsourcing informatyczny w ramach kompetencji potrzebnych krótkoterminowo lub okazjonalnie. Dobrym przykładem może być usługa Helpdesk, którą możemy świadczyć stale jako pierwsza linia wsparcia, jak również w chwilach wzmożonego ruchu u Klienta pojawiającego się np. podczas nowego wdrożenia czy też zmiany siedziby. Nasze centrum obsługi informatycznej firm mieści się w Warszawie.

Outsourcing IT w EITI – zakres usług

Obsługa informatyczna firm w EITI obejmuje szeroki wachlarz usług w ramach takich obszarów, jak Helpdesk IT, backup danych, serwis, administracja serwerami i zarządzanie siecią komputerową.

Helpdesk IT

Helpdesk IT to usługa, w ramach której przyjmiemy wszystkie Twoje nagłe zgłoszenia i zapotrzebowania. Obsługa IT w ramach Helpdesku to:

  • stacjonarne, telefoniczne i zdalne wsparcie IT dla Twoich pracowników,
  • natychmiastowa reakcja na awarie, usterki i zgłoszenia,
  • realizacja nawet tysięcy zgłoszeń miesięcznie,
  • pomoc przy wyborze, zakupie, montażu i obsłudze sprzętu i oprogramowania IT,
  • instrukcja korzystania wdrażanych aplikacji i narzędzi informatycznych,
  • doradztwo w celu redukcji kosztów usług telekomunikacyjnych.

Diagnostyka problemów IT i serwis

Zdiagnozujemy każdy problem oraz kompleksowo zajmiemy się naprawą Twojego sprzętu i oprogramowania. Do naszych usług zaliczają się m.in.:

  • naprawa systemów operacyjnych,
  • usprawnianie aplikacji biurowych,
  • nadzór naprawy sprzętu przez producenta,
  • naprawa stacji roboczych,
  • rozwiązywanie problemów w urządzeniach peryferyjnych, czyli drukarkach, skanerach, monitorach i innych,
  • zapewnienie zastępczego sprzętu mobilnego, stacjonarnego i peryferyjnego.

Ochrona i backup danych

Wykonamy kopie zapasowe, zajmiemy się archiwizacją i wdrożymy całe systemy ochrony danych. Realizujemy:

  • zabezpieczenia stacji roboczych,
  • szyfrowanie danych na dyskach i urządzeniach przenośnych,
  • szyfrowanie poczty elektronicznej,
  • profesjonalną ochronę i odzyskiwanie utraconych danych,
  • instalację programów backupowych i archiwizacyjnych i instrukcję ich obsługi,
  • tworzenie, konfigurację, archiwizację i zarządzanie kopiami zapasowymi,
  • wdrażanie systemów backupowych.

Administracja serwerami

Administracja serwerami w ramach outsourcingu IT w EITI to usługi, takie jak:

  • administracja serwerami i systemami operacyjnymi, w tym systemami poczty elektronicznej,
  • gwarancja ciągłości pracy urządzeń pamięci masowej i serwerów oraz działania aplikacji i usług,
  • instalacja serwerów aplikacyjnych, kolejkowych, bazodanowych,
  • dostęp do statystyk,
  • stała optymalizacja zagrożeń pracy serwerów,
  • optymalizacja wydajności systemów,
  • konfiguracja wszelkich usług,
  • aktualizacja systemów operacyjnych i baz danych,
  • kontrola systemu zasilania i urządzeń UPS,
  • monitoring sprawności systemu,
  • zarządzanie Active Directory i kontami użytkowników,
  • zarządzanie GPO,
  • wirtualizacja i migracja serwerów i usług,
  • zarządzanie bazami danych,
  • zabezpieczenie serwerów,
  • zwiększanie wydajności,
  • zarządzanie maszynami wirtualnymi i narzędziami do wirtualizacji.

Zarządzanie siecią komputerową

Opieka informatyczna firm w zakresie zarządzania siecią komputerową to takie działania, jak:

  • konfiguracja zapory antywirusowej, routerów, przełączników, usług DHCP i DNS, tuneli i dostępów VPN, urządzeń sieciowych,
  • projektowanie i obsługa sieci bezprzewodowych, sieci LAN/WAN, rozbudowy i modernizacji struktury teleinformatycznej,
  • stały monitoring i zapobieganie usterkom sieci,
  • sporządzanie dokumentacji i zarządzanie nią,
  • zwiększanie dostępności,
  • kontrole bezpieczeństwa i diagnostyka awarii sieci,
  • administracja prawami użytkowników,
  • tworzenie i opieka nad stronami www,
  • dostawy oraz konserwacja sprzętu i oprogramowania IT,
  • rejestracja i hosting stron internetowych i poczty elektronicznej,
  • administracja usługami w chmurze,
  • tworzenie skryptów systemowych,
  • tworzenie baz danych i aplikacji,
  • realizacja obowiązków ABI i ASI,
  • administracja licencji i programów oraz ich weryfikacja pod kątem legalności,
  • szybki i bezpieczny transfer całej infrastruktury IT w trakcie przeprowadzek,
  • konfiguracja ustawień sieci, internetu, poczty elektronicznej czy urządzeń mobilnych,
  • aktualizacje oprogramowania antywirusowego,
  • wykonanie ewidencji sprzętu IT.

Outsourcing internetowy w EITI – zdaj się na ekspertów

Kompleksowa obsługa informatyczna dla firm w EITI pozwoli Ci zaoszczędzić mnóstwo czasu, usprawnić działanie Twojej firmy, obniżyć koszty obsługi IT oraz uzyskać wiele innych korzyści, dzięki którym o wiele łatwiej będzie Ci realizować cele i zarabiać. Zadzwoń do nas lub wyślij maila, a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Skontaktuj się z nami

Dostarczamy firmom kompleksowe wsparcie IT, odpowiadając na realne potrzeby i wyzwania technologiczne, z którymi mierzą się na co dzień. Zachęcamy do kontaktu!