Helpdesk IT

Helpdesk IT to pierwsza pomoc dla użytkowników końcowych oprogramowania, sprzętu czy usługi IT.

Usługa helpdesk pozwala zdalnie rozwiązać większość problemów technicznych nawet w przeciągu jednej godziny.
W ramach outsourcingu IT firma EITI świadczy kompleksowe wsparcie IT i doradztwo na trzech poziomach zaawansowania. Dbamy o jak najszybsze zdiagnozowanie i rozwiązanie problemu Klientów, by zapewnić ciągłość ich pracy.

Zakres naszych usług dostosowujemy do Twoich wymagań. Możesz więc oprzeć się na nas całkowicie, skorzystać z usługi doraźnej lub uzupełnić pierwszą linię swojego helpdesku naszym profesjonalnym wsparciem II i III linii.

Co to jest helpdesk IT?

Helpdesk IT to dział organizacji firmy zajmujący się przyjmowaniem zgłoszeń Klientów i rozwiazywaniem ich lub kierowaniem ich do kompetentnych specjalistów. Helpdesk IT może być wewnętrznym sektorem firmy lub usługą świadczoną przez firmę zewnętrzną.

Dlaczego warto korzystać z usługi helpdesk IT?

Helpdesk IT jest niezastąpioną usługą w każdej profesjonalnej firmie. Zarówno pracownicy, jak i klienci mogą uzyskać w niej szybką i skuteczną pomoc IT.

Korzyści, jakie zapewnia w pełni rozwinięty helpdesk IT, to przede wszystkim:

  • szybka naprawa błędów,
  • natychmiastowe kierowanie spraw do właściwych osób w firmie, co przekłada się na bardziej efektywne wykorzystanie czasu pracy,
  • pewność trafnych i skutecznych rozwiązań problemów technicznych na każdym szczeblu,
  • zapewnienie ciągłości pracy w firmie.

Usługi helpdesk IT – kompleksowa pomoc techniczna

Najprościej mówiąc, helpdesk IT zajmuje się rozwiązywaniem problemów IT Klientów. Helpdesk zarządza zgłoszeniami w sprawach sprzętu czy oprogramowania. Oferuje szybkie wsparcie, od ręki usuwając problem lub przekazując go do działów kompetentnych w danym zakresie.

Usługi, jakie świadczy helpdesk, to między innymi:

  • zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu kwestii dotyczących systemów operacyjnych i biznesowych;
  • zdalne szkolenie użytkowników końcowych w zakresie obsługi i rozwiązywania problemów;
  • prowadzenie monitoringu awarii i postępów w naprawach;
  • prowadzenie historii zgłoszeń i wysyłanie Klientom okresowych raportów z uwzględnieniem terminowości i efektów ich realizacji;
  • pomoc w obsłudze sprzętu, oprogramowania i aplikacji na poziomie instalacji, aktualizacji, konfiguracji, konserwacji i administracji;
  • testowanie nowych rozwiązań i wdrażanie skutecznych praktyk;
  • projektowanie rozwoju infrastruktury IT i stron internetowych firm.

W ramach swych usług, pracownicy helpdesk obsługują:

  • wszelkie rodzaje oprogramowania,
  • sprzęt IT, w tym laptopy, urządzenia peryferyjne, takie jak drukarki czy telefony, stacje robocze, sprzęt wideokonferencyjny i inne,
  • systemy biurowe takie jak CRM czy SAP,
  • urządzenia mobilne,
  • sieć internetową,
  • pocztę elektroniczną,
  • aplikacje.

Skontaktuj się z nami

Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, kompleksowo zajmując się kwestiami związanymi z IT.